• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : وطن
  • نظرات : 4 خصوصي ، 22 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام بر آقاي دكتر گرامي

    حالتون چطوره هموطن؟ چقدر خوشحالم كه ردپاي شمارو توي وطنمون ايران مي بينم. و اگرچه ناخشنود از اين نوع سفرتون هم هستم كه با خاطره تلخ بستري شدن اين عزيزتون همراه شده. اما به هر حال ديدار تازه كردن با نزديكان و هموطنان و اين آب و خاك هم لطف خودش رو داره ولو اينكه با ديدن اين مردمان كمي هم از داغ دل دلسوز شما تازه بشه !

    آقاي يزدي به بنده پيغام داده كه حتي الامكان از طرف ايشون و همه اونايي كه به آقاي دكتر غريب (!!!) علاقمندند به عيادت بيمارتون و ديدار شما بيام. براي من و همسرم و دختر كوچولوم فاطمه جاي بسي خوشوقتي و حوشحاليه كه شما برادر عزيز رو از نزديك هم ببينيم و خاطره خوش ديدار با يك هموطن ساكن در غربت رو هم در ياد و خاطره خودمون نگه داريم. به علاوه عيادت از بيمار شما هم به نمايندگي از تمام اونايي كه نگران و دعاگوي حال اين عزيز هستن هم چيزيه كه ما خوشحال ميشيم در صورت اجازه شما انجام بديم و انجام امر آقاي يزدي و خواسته قلبي بقيه دوستان رو هم به همه اونا اعلام كنيم.

    اگر قابل دونستيد آدرس اعلام كنيد تا با خانواده خدمت برسيم.

    التماس دعا

    يا حق

    پاسخ

    سلام برادر.از دعاي همه ي شما ممنون.واقعآاز محبت همه ي شما شرمنده ام.راستش را بخواهيد داشتن دوستان خانوادگي خوبي چون شما در عالم حقيقي سعادتي است.اگرچه چون همچنان غريب ماندن را کمکي به ادامه ي نوشتن مي دانم خود را از اين موقعيت محروم مي کنم.از خداوند براي همه تان آرزوي سلامت و موفقيت دارم.