• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : درس از واقعه ي عاشورا.
  • نظرات : 3 خصوصي ، 19 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام برادر .

    باز جمعه و عرض تبريك .

    راستي شما اين حرفها را براي كي مي زنيد ؟ براي مثل من ؟ من درخانه و خانواده ؟ يا من در مسجد و جماعتش ؟ ووو ؟ يا من در به اصطلاح جامعه ي مدني و از جمله موسسات ، سازمانها و اداراتش يكي هم من اين جامعه ي اينترنتي ؟ اين من كه روزش بنده به به اصطلاح شاهراهش ، حتي در ايران و اگرهم ( غني ) كند هم خودش را نه اينكه تا ( روز ) كه ( سوخت ) ش بند به همان شاهراه كه در كوچه پس كوچه ها ، خيابانها و اتوبانهايش جولان بديم ، در بزرگراه هاي خودمان هم برانيم بازهم تازه مثل همين و اين كجا و فراداي من و جماعت و جمعه اش كه رو سوي خانه ي خدا دارد و آن : (چشم اندازش ) تاحالا كه دهكده ي جهانيست ولو اينكه مثل جامعه ي مدني مثل : ( مدينه النبي ) دهكده ي مدينه النبي هم گفته شود ، مثل چي ؟ مثل جمهوري كه مسلمانش كردن و نطفه اش در 12 بهمن 1357 كاشته شد در بهشت و بهشت زهرايش كه تو دهن دولتي زده شد و از قضا باز هم بجايش ( دولت ) كاشته شد .

    و فردا ( روز ) جشن پيروزي يا بدنيا آمدنش در ايران است كه بعد ها اين كودك ( موقت ) نامش شد ( جمهوري اسلامي ) : ( چراكه ) آن دولت موقت هم كه فقط ( دولت موقت ) نبود ، بود ؟ نه ، آنهم ( اسلامي ) بود ، و تو دهن ( غير اسلامي ) ش زده شد ، و شايد هم پس زدن تودهن جمهوري ( غير اسلامي ) هم ( اسلامي ) و بمناسبت اين روزها ( حسيني ) ش بحرف آمده و ( دهن ) غير حسيني هم كه بسته شده بود و اين همه آوازه ها يا بخوان تهاجم فرهنگي خارجي و داخليش هم از شه بود كه بقول گويا شيخ اجل سعدي باشد كه : ديو چوبيرون رود ، فرشته در آيد .

    پس تا آن آوازه ها هم خاموش نشود با مثلا ( تودهني ) حرف شما هم كه حسيني يا اسلامي مي باشد در نمي ( آيد ) !؟

    بگذريم ، قرآن كه مي گويد : ( جاء ) الحق و ( ذهب ) الباطل ، يعني چه ؟

    فعلا خدانگهدار .

    پاسخ

    سلام.هرجا که حق بيايد باطل بيرون رفتني است يعني اين دو نمي توانند با هم در مسالمت باشند.نمي شود پارتي بازي کرد و باطل را کنار دست حق جاي کوچکي برايش باز کرد.با کوچکترين جا باز کردني حقي باقي نمي ماند.معتقدم هر جايي از اين سرزمين که باطلي نشسته سر کار با هر اسمي و زير هر پرچم ظاهري، حق رخت بر بسته و رفته.تو دهني هميشه بايد به باطل زد .اگر يک روحاني خطا کند و در لباس اسلام خيانت کند چه بايد کرد؟ اسلام را فدايش کرد آبرويش را حفظ کرد به خرج آبروي اسلام؟يا لباس اسلام را از تنش در آورد که برازنده اش نبوده و نيست.باطل که هميشه لباس خودش را نمي پوشد .در لباس حق مي رود .معيار شناختش اگر نباشد .کم کم جامعه مي شود همان که حسين عليه آن قيام کرد.تا اسلام را نحات دهد از قرباني شدن براي اين و آن .از خرج شدن آبروي اسلام براي توجيه نفهمي ها و خيانت هاي لباس اسلام پوشيدگان.