• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : اعتقادات بدون پايه ي عقلي
  • نظرات : 2 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.خوشحال ميشم در مسابقه نامه ميترا شرکت کنيد.که ديگران از مطالبتون بيشتر استفاده کنند.متشکرم

    با سلام .دوست گرامي وبلاگ گروهي مهرورزي 2 به روز شد منتظر حضور سبز شما هستيم.با سپاس.

    سلام دكتر غريب

    اين واژه غريب خيلي دل مرا مي سوزاند، بي اختيار غربت اهل بيت در ذهن آدم تداعي مي شود. شما هم غريبيد و بيشتر متوجه غربت مثلا امام رضايمان هستي. اگرچه امام رضا اينجا در ديار غربت عزت بيشتري از تمام امامان عراق و مدينه دارد. انشالله خدا زودتر فرج بقيه الله را برساند تا غبار غربت از چهره همه غريبان دين شسته شود.

    انشالله كه غربت شما هم روزي به قربت تبديل شود.

    اما مطلبي كه مرقوم كرده ايد چقدر به دل سوخته من مي نشيند!

    حتما مي دانيد منظورم چيست. كاشكي همه اعتقادات ما استواريشان را از طوفان شك گرفته بودند و سست نبودند.

    دكتر عزيز، عيد غدير مباركتان باشد انشالله

    التماس دعا و پيروز و پايدار باشيد

    پاسخ

    سلام بر شما.از دانايي تذکر به جايي به اين مدعي رسيد که سبب شد در متنم و نظرم تغييراتي بدهم.در واقع بي دقتي من بود که اصلاح شد.آقا مسعود شما درست گفتيد که شک طوفان است. تذ کر استاد مرا به فکر برد. وقتي فکر کردم ديدم حق با ايشان است . درست است که از اين طوفان گذشتن اعتقاد آدم را آبديده مي کند .اما تا وقتي تفکر و تعقل است که در آن هنگام، مثل هر وقت ديگري کار آبديده کردن اعتقادات را مي کند ونه خود شک،چرا براي کسي آرزوي گرفتاري در طوفان کنم.آرزوي من آبديده شدن فولاد اعتقادات همه مان من و شما و ديگران با تعقل و تفکر است.مثال پزشکي اش اينکه اگر چه با سرخک گرفتن سيستم ايمني بدن در برابر سرخک مقاوم مي شود. اما جايي که واکسن همين کار را مي کند چرا آرزوي ابتلا به سرخک! چون من در شکل گيري اين اشتباه مسوولم.اينگونه اصلاح مي کنم که کاشکي همه ي اعتقادات ما استواريشان را از قدرت تفکر و تعقل گرفته بودند و سست نبودند.حالا مي فهمم چرا بنده ي خدا آقاي يزدي اينقدر منتظر شرکت ما در بحث تفکر و تعقل است. قدرش را بايد بيشتر بدانيم. با اين مقدمه و عذر خواهي ،شما و دوستان ديگر را به شرکت در بحث تفکر آقاي يزدي دعوت مي کنم. http://andishe.parsiblog.com

    سلام دكتر

    عيد غدير بر شما و خانواده محترم و هم ولايتي ها و مسلمونا و با خدا ها و حق جو ها و با غيرتا و با معرفتا مبارك و ميمون با شد.

    دكتر عزيز . مطالب شما رو يه بار تا آخر خوندم . آموزنده و قابل درك و فهم و قبول هستند . از اين ببعد زنده باشم ميام نوشته هاتون رو مي خونم . انشاالله .

    فقط دلم مي خواست مصاديقي هم اگر شده بصورت پاورقي يا هر جوري كه خودتون مي دانيد و صلاح است . به اطلاع برسونيد . ممنون

    جسارت نكرده باشم . ميسيونر ها پوشش سيستمهاي جاسوسي و ... موجود در خارج و داخل هستند .

    به هر اندازه اي كه شما اراده كنيد بسنده نمي كنند .

    فعلا هم پيشا پيش تصميم گرفته ايد براي دوستانتان از آنها بنويسيد .

    گرچه مي دانم شما در هر حال سلام و صلوات را فراموش نخواهيد كرد .

    بسمه تعالي

    برادر و دوست فرزانه ام جناب آقاي دکتر غريب زيد عزه

    سلام عليکم

    با عرض ادب و احترام و تبريک عيد غدير خم ، بر خود فرض دانستم تا مراتب تشکر و قدرداني قلبي خويش را از اظهار لطف حضرتعالي نسبت به وبلاگ « صداي عدالت » اظهار نمايم و به خود مي بالم که دوستان فرهيخته ومتيني همچون جنابعالي داشته وبايستي عنوان کنم که نمي توانم احساس دروني خود را از صداقت و خوش مشربي جنابعالي کتمان نمايم .از راهنماييهاي شما جهت بهبود قالب و محتواي وبلاگ کمال تشکر را داشته و مي خواهم به استحضار برسانم که به فکر راه اندازي سايت شخصي مستقل بوده و هدف از ايجاد وبلاگ ، تمرين براي آن سايت اينترنتي مي باشد. در ارتباط باشيد.خداوند در مسير خير يارو ياورتان باد.انشاءالله.

    دوست کوچکتان وحيد کاظم زاده قاضي جهاني

    مورخه 28/10/1384 ساعت 2 بامداد

    http://www.kazemzadeh.parsiblog.com

    kazemzadeh-q.blogfa.com