• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : دادگاه پسر شارون !؟
  • نظرات : 4 خصوصي ، 37 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    بسم رب الشهدا . با سلام و غرض تسليت . از اطاعت و عبادت چه مي دانند . يا علي مددي !
    پاسخ

    سلام و عرض تسليت بر شما .
    با سلام و ادب........... و اي كاش زندگي تكرار مكررات نبود........... سبز باشين در پناه حق..........
    پاسخ

    سلام برشما . تا وقتي قانون علت و معلول بر نظام زندگي حاکمه .يعني هميشه ،نتيجه ها هماني است که خود کاشته ايم.

    سلام

    آجرك الله

    آقاي فاطمي دعاش اينه خدايا در عافيت نصيبمان كن .

    من دوست دارم دعا كردن ايشون رو .

    شما هم خوبه اونجا از حقوق اوليه برخوردار & براي ما هم دعا ميكنيد هم دل ميسوزونيد .

    خدا رسوا بكنه امثال پسراي شارون ملعون را ...

    بگمانم اونا حواسا رو پرت مي كنن . محاكمه صدام رو هم ببين ...

    اما بايد اين ظاهر صلاح ها هم خجالت بكشن & من نمي دانم تا كي ؟

    اما بايد در عين حال آني كه نظر مساعد دارد و ميخواهد كار بكند شناخت و تقويت كرد تا گرفتار آن دزد نشويم كه خود مي گفت آي بگيريد دزد را و فرار ميكرد .

    خوب نوشتم يا بد اگه منظورم رو رسوندم شما پختش كنيد .

    براي دسترسي بيشتر آدرس شما رو نگه ميدارم ممنون

    خدانگهدار

    پاسخ

    سلام رزمنده .راست گفتيد.خيلي دل سوختن داره ببيني که دزد ها با درايت چنان نقشه اي ريخته اند که تو دنيا دست آخر ما خطا کار معرفي بشيم .درسته که رسانه ها رو تسخير کرده اند و هيچوقت از ما تعريف نخواهند کرد.اما اونا براي قانع کردن و جلب موافقت افکار عمومي دنيا احتياج به مدرک از زبان و عملکرد خودمان هم دارند چون افکار عمومي دنيا صد در صد به رسانه ها اعتماد ندارند.(براي همين بوش الان تو دنيا منفوره ).من در صحنه ي خارجي از کساني شاکي هستم که بدون کوچکترين شناخت و توجهي به افکار عمومي دنيا مدارک لازم رو به دست دشمنان ما مي دن و کمک بزرگي به دشمنان ما مي کنند . تا براي رسيدن به طبيعي ترين حقوقمون هم مجبور به تحمل مشکلات زيادي بشيم. ما از دوست انتظار تدبيرو درايت داريم هم تدبير در اداره ي داخل وهم تدبير در برخورد با خارج از کشور.چرا که تدبير بزرگترين سلاح ما بعد از توکل است .

    سلام عليكم .

    ببينيد دكتر جان ، قضيه ي علم يا دانش گرفتن از ديگران ولو منافق هم كه متذكر شده ايد ومثلا طلب علم ولو از سين كه گفته شده از چين هم فرق دارد با اين كه ما روش حالا رژيم غاصبي مثل اسرائيل كه نه حتي بقول شما مردمي ترين حكومت را پيش بگيريم يا ، : ( چراكه ) حرف از درس آموزي كه نيست كه بقول شما دستكم از اسرائيل پند بگيريم ، بلكه حرف از علم يا دانش است و نه حتي معرفت يا شناخت ، چه رسد به روش حكومت كردن .

    يعني شما به تعبير ( علم ) در سندي كه مقصود نظرتان است بيتر دقت بفرماييد .

    ديگر اينكه در پاسخ شما مثلا منطق ايشان را مثال زده ايد ، در حاليكه پيش اين مثال معصوميت آنها را اگر كلا نفي نفرموده باشيد دستكم زير سوال كه برده ايد !؟

    خب ، اين شامل معصوميت منطقشان نمي شود ؟! يا اينكه مثلا صرف نظر از منطقشان فرموده ايد ؟ خب ديگر از چي صرف نظر فرموده ايد ؟

    مي بينيد كه شما يك جا از آنها حرف مي زنيد و جاي ديگر از چي ؟ اين روشن نيست در فرمايشات شما .

    همين روش را در انتقاد از كشور خومان هم داريد .

    يعني يكجا مثلا حكومتش را اسلامي مي فرماييد و در جاي ديگر حتي مثل مثلا حكومت مردمي كانادا بلكه رژيم غاصبي مثل اسرائيل هم نمي فرماييد .

    براي اصلاح خود ما نه تنها نيازي به درس آموزي هم از آنها كه نظر شما را جلب كرده اند نداريم ، بلكه اگر بقول شما از آنها پيروي كنيم كه اين را شما نمي خواهيد ؟

    ما براي اصلاح خود نمونه داريم و از قضا معصومش را هم ، مثلا حكومت پيامبر ( ص ) ، حتي خلافت امام علي ( ع ) و همين خروج امام حسين (ع ) .

    تازه اگر هم نداشتيم باز هم عقل حكم نميكرد كه مثل مثلا كانادا هم رفتار كنيم چه رسد به اسرائيل غاصب و منطق غاصبانه اش هم .

    ممنون مي شوم كه اگر زحمت كشيده و نسبت به اين عرايضم ملاحظه ي بنده را نفرماييد و اگر اصلاح فرماييد كه لطف فرموده ايد و مديونتان خواهم شد .

    بااجازه فعلا خدانگهدار .

    پاسخ

    سلام عليکم.اگر درست منظورتان را متوجه شده باشم فرموده ايد که اگر کسي معصوم نباشد منطقش هم معصوم نيست. و فرموده ايد که چرا مثال از اينها بياوريم وقتي مثال از معصومين هست.واينکه چرا از يکطرف کشور را اسلامي مي نامم و از طرف ديگر تذکر مي دهم که ازاسراييل هم عملکردش ضعيف تر است.درست مي فرماييد.بايد گفت نام کشورمان جمهوري اسلامي است .اگر چه آنچه به اسم اسلام در بسياري از عملکرد ها حاکم است بي تدبيري است تحت پوششي از ظاهر اسلامي.تدبير را اين گونه معني مي کنم . شما اگر مجروح جنگ را تکريم نکردي بي تدبيري کرده اي .يکي مسلمان است و دليلش به جا آوردن حق است پس تکريم مي کند. يکي ماهيتآ کاري به حق ندارد اما منطقش به او مي گويد اگر جنگي دوباره پيش بيايد نيرو هايت بي اعتماد خواهند شد پس تکريم مي کند.من کاري به اينکه کدام ماجورند ندارم.بهشت و جهنمشان به خودشان مربوط است. کدام کارايي دارند؟از معصومين صلوات الله عليهم فرموده ايد.در بعضي مسايل مي توان به آنها استناد کرد اما نه در همه ي مسايل.مثلآکاش مي دانستم نمونه هاي معصوم ما در اين شرايط چه مي کردند.در همين قضيه ي هسته اي مثال بزنم.صلح مي کردند يا جنگ؟ البته بگذريم که قانونآ طبق فرمايش وزير ارشاد نظر منفي دادن راجع به آن پيگيري قانوني دارد!من ايران اسلامي مي خواهم که عملکردش در دنيا بي نظير باشد چون اسلام بي نظير است. نه عملکردي که بي تدبيري ها يش فرصت به دست دشمناني دهد که قصدشان سياه نمايي اسلام در دنياست.
    + احمدعلي يزدي 

    سلام عليكم .

    ضمن عرض ظهرتان بخير تشكر مي كنم از همفكريتان .

    با اجازه فعلا خدانگهدار .

    سلام عليكم .

    صبح جمعه ي شما بخير و عرض تبريك .

    خبر جالبي بود !

    ( كاش ) خبر نگارش مثلا كانادا نبود !

    اصلا گيريم كه اسرائيل ، رژيم غاصب ! را عرض ميكنم ، بي حساب كتاب پخش نمي كند و كانادا هم يكي از مراكز خبريش نباشد ، خب پرونده ي غصب سرزمين يك ملت را چرا مي پوشاند ؟

    نخير برادر ، آنجاهم درگيري قدرت است و هر يك آ‍قا زاده ي ديگري را مي برد زير سوال و منحصر به كشور ما نيست كه انتظار داشته باشيم كه از آنجا درس بگيريم .

    شايد كار به آنجا كشيده شده باشد كه دستكم از آنجا شرمشق بگيريم كه فرموده ايد : كاش

    با اجازه فعلا خدانگهدار .

    راستي ، مثل اينكه تلنگرتان خواب داده ؟ يه مسافر را عرض مي كنم ، خدمت ايشان هم سلام ، سعادتي بود كه خدمت رسيدم ، نه ؟ داداش ؟

    پاسخ

    سلام عليکم. از اين نوع خبرها در اينجا از کشور هاي دموکراتيک زياد پخش مي شود ( تا از کشور هاي استبدادي. نه اينکه در آن کشور ها رسوايي مالي نباشد ،بلکه اجازه ي درز پيدا نمي کند).آنقدر که براي مردم اينجا عادي تلقي مي شود. توجيهشان هم اين است که قدرت است و انسان در قدرت خطا مي کند . مهم برخورد با خطاست تا ديگران هم بفهمند که عاقبت خطا کارچگونه است .مسلم است که از ماهيت اين رزيم غافل نيستيم.اما وقتي در کشوري گروه مخالف که قدرت حکومت در دستشان نيست بتوانند پسر رييس گروه مخالف را که قدرت را هم به دست دارد به دادگاه بکشانند.چه نتيجه اي مي گيريد؟اين نحوه ي برخورد آنها نشان از معصوميتشان ندارد . نشان از منطقشان در دفاع از منافعشان دارد که درک کرده اند اگر آبروي پسر شارون را حفظ کنند پشتيباني و اعتماد مردمشان را از دست داده اند.چيزي که از عدم درک آن ضربه هاي بزرگي خورده ايم.بعد هم مگر دين ما نگفته علم را بگيريد ولو از کافران يا منافقان. چه مانعي دارد آينده نگري را از اين ها ياد بگيريم.
    كاش ...
     <      1   2   3