• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : بوش رييس جمهور امريكا برنده ي انتخابات كانادا!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خاطرات محرم .........

    سلام آقاي دكتر غريب

    ممنون كه به وبلاگ اينجانب نبز سري زديد. از اينكه اينگونه دشمنان را ستايش كرديد بايد تبارك الله گفت. تا آنها را نشناسيم از نقشه هاي آنها براي مملكت سر در نخواهيم آورد.

    يا حق

    پاسخ

    سلام .ستايش از روش هاي موفق دشمنان، اگرسبب هشياري دوستان شود سزاست و وظيفه ي دوست.ستايش دوستان اگر سبب غفلتشان شود ظلم در حق دوستان است.ظلمي که در اين دوره کم طرفدار ندارد!

    سلام برادر .

    ظهرتان بخير .

    با اجازه فعلا خدانگهدار .

    سلام

    يه عده از بچه ها دور هم جمع ميخوان بشن و يک هيت اينترنتي راه بندازن

    از شما دعوت ميشه که به اين آدرس بيايين و در صورت موافقت يه کامنت جهت دريافت رمز و نام کاربري جهت ايجاد اين هيت دريافت کنيد

    متشکريم

    سلام برادر پيگير .

    اگر درست بگويم ظهر بخير .

    ما وارد روز جمعه شده ايم و اين روز عزيز را تبريك عرض مي كنم .

    دو پيام شما را زيارت كردم ، ممنون .

    فعلا خدانگهدار .

    سلام عليكم .

    بله ، بنده هم فكر مي كردم كه منظور شما از اين نوشته همينست و براي اينكه اگر كسي اين را خواند و براي باطل هم مثل حق ( حساب ) باز كرده باشد اين را بحساب آن واريز نكند تقاضاي توضيح كردم و ممنون كه زيبا و رسا ( حق ) مطلب را ادا فرموديد .

    آري برادر ، امام علي عليه السلام فرموده كه سپاه معاويه در حرف خود يكي ترند تا سپاه ايشان . فرمايش شما را كه خواندم ياد اين فرمايش ايشان افتادم .

    و همچنين همان كه بعرض رسيد و درخواست كردم كه توضيح بدهيد .

    يعني اينكه از فرمايش شما هم كه به پيروي از فرمايش امام عليه السلام مي باشد نتيجه گرفته شود كه اگر متحد و يكدست شوند حتي در سپاه معاويه هم كه باشند ره بجايي خواهند برد ، و در به اصطلاح بروزش در سپاه مثلا آمريكا هم همينطور ، كه با توضيحتان فرموديد كه برنده شدن به حق تعلق دارد .

    ياحق و فعلا خدانگهدار .

    سلام برادر .

    يعني چه ؟ آيا : دشمن دانا به از نادان دوست ؟

    آيا ما هم مثل مثلا كانادا كه : ( اساس كارهاشان از همان اول بر تفكر دقيق،علم ،تجربه ،آينده نگري، واقع بيني ،محاسبه و شايسته سالاري در هر مقامي بوده . ) مثل مثلا استادش آمريكا ، مثل اينها دانا بشيم ؟

    البته منظور شما را مي فهمم كه فرموده ايد : ( خدا به دادمان برسد با اين دوستانمان ! گاهي حرف هايي از اين دوستان در مجلس يا سخنران قبل از نماز جمعه در سايت هاي اپوزيسيون ها براي مسخره كردن پخش مي شود كه جز آبرو ريزي و افتضاح كاري چيز ديگري نمي توان به آنها اطلاق كرد. ) ، ولي خواننده مثلا بنده به مثلا هوش مثلا جرج بوشها منجمله آقاي هاپر آفرين نمي گويد ؟

    و همانطور كه فرموده ايد اين وسط : ( بوش برنده _ ي _ ) اينهم نمي شود ؟

    خلاصه اينكه برنده در اين نوشته را مي خواهم بفرماييد .

    ممنون و فعلا خدانگهدار .

    پاسخ

    سلام .بناي دشمني ما اگر حق و ناحق نبود .بله دشمن دانا به از نادان دوست.اينها(امريکا) در ناحق خود دانايي به خرج مي دهند راه رسيدن به ناحق خود را با تفکر ترسيم مي کنند و مرحله به مرحله به هدفشان نزديک و نزديک تر مي شوند. و بعضي از دوستان ما بر طبل حق مي کوبند، شعار مي دهند .اما تعقل و محاسبه را تعطيل مي کنند و معلوم است که با اين برنامه به هدف شان که حق مي دانند نمي رسند . بوش برنده است در رسيدن به اهدافش.چون نقشه و برنامه ي حساب شده اي دارد که به آن عمل مي کند . ما بازنده ايم اگر در رسيدن به اهدافمان با سطحي نگري مرتب آزمايش و خطا کنيم ومرتب هم به خطا هامان اضافه کنيم. اگر منظورتان قضاوت الهي است .بله بوش برنده نيست.هدفش تعالي انسانها نيست.اما آنها هم که قربه الي الله و با بي فکري و حماقتشان به اهداف شيطاني او کمک کرده اند برنده نيستند.برنده کسي است که با تقوي قربه الي الله بگويد در حالي که ابزار عقل و علم را به دست گرفته و دانسته عمل مي کند. ازکارهاي بي مغزي که لله کرده اند کم ضربه به اسلام نخورده و همچنان هم ضربه مي خورد.