• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : ديدار با امام زمان(ع)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ن_ق 
    اما شايد شما اشتباه مي كنيد . به اين هم فكر كنيد.
    پاسخ

    حتما ميكنم.

    سلام آقاي دكتر.

    خسته نباشي.

    آفرين به اين ذوق نوشتن.

    من هم به روز شدم.

    خوشحال ميشم سر بزنيد.

    يا حق...

    از عنايت شما ممنون

    سلام

    دكتر جون قربونت برم از شما ديگه توقع نداشتم كي گفته مهريه حقوق باز نشتگي يا نمي دونم ....از اين چيز هاست تازه مگه پيروي از اهل بيت فقط براي وقتيه كه برامون بصرفه...همين

    يا علي به اميد ديدار

    پاسخ

    سلام برادر.برايتان درباره ي پيروي از اهل بيت مثال مي آورم.به نظر شما اگر کسي با ازدواج دختر 9 ساله اي مخالفت کند با سيره ي اهل بيت مخالفت کرده چون برايش نمي صرفيده؟ يا اينکه سيره ي اهل بيت خيلي با عظمت تر از اينهاست که من و شما فقط ظاهرش را مي بينيم و قالب سازي مي کنيم.من هم معتقدم مهريه ي بالا سنت درستي نيست مخصوصآ وقتي قرباني حسادت ها و چشم و هم چشمي ها ي مسخره شده باشد. اما در کشوري که قانوني در حمايت دولت از زنان به عنوان بخش صدمه پذير جامعه نيست و مرد به راحتي مي تواند به هر دليل زنش را طلاق دهد و داشته هايي که با کمک زن جمع کرده مال خود بخواند و شکايت براي گرفتن حق يعني عمري در دادسرا دم اين و ان را ديدن و به خاطر نداشتن آشنا نا اميد برگشتن.زنان در حال غرق شدن، از اين حشيش هم دست بکشند.مگر نشنيده ايم کهالغريق يتشبث بکل حشيش کسي که در حال غرق شدن است به هر چيزي دست مي اندازد تا ...بياييد اول غريق را نجات بدهيم.

    باز هم سلام .

    در مورد متن هم موافقم .

    التماس دعا

    سلام عليكم .

    شهادت حضرت امام جواد عليه السلام رو به محضرتون تسليت عرض مي كنم .

    با سلام.

    ممنون از موضوع انتخابي تان.

    از مولفه هاي اصلي ظهور امام زمان (عج) اينكه جامعه به يقين برسد چنين شخصيتي وجود دارد و نياز به حضور ملموسش مي باشد. آنگاه كه تك تك افراد جامعه به چنين عقلانيتي رسيدند آمادگي دفاع از آرمان هاي آن عزيز را هم دارند. پس ظهو ر تحقق خواهد يافت.

    مطالب مانند شما وما مي تواند در اين رشد و عقلانيت مردم كار ساز باشد. انشا الله...

    موفق باشيد.

    سلام عليكم آقاي دكتر عزيز و گرامي .

    اول بازهم ممنون .

    مطلب هم طبق معمول هشدار دهنده بود .

    خصوصا وقتي ادعاي ( حضور ) ايشان يا آقا برايشان شود !؟ در حاليكه مگر آقا حضور ندارند ؟! مگر حضوري بي حضور ايشان معني دارد ؟!

    سلام.....

    نمي دونم اين روزها از نا آگاهي مردوم خيلي زود سو استفاده مي كننن

    سلام دوست گرامي

    چه خوب گفتي حديث غفلت ما شيعيان را در اين باب. غفلتي كه باعث شده اين روزها از هر گوشه اي يكي مدعي مهجزه اي بشود و آنچه كه در ميان اين همه هياهو غريب مانده اصل وجودي انتظار است و فلسفه آن. مي بينيد، امام ما باز هم غريب است چيزي از غربتش كم نشده از آن زماني كه در سامراء غايب شد تا الان كه بيش از 1000 از غيبتش گذشته. كاش مي شد كه به جاي توجه به اين حواشي به اصل ولايت توجه مي كرديم.

    روزگاري بود كه در علت دوري مسلمين از پيام پيغامبر اسلام در حيرت بودم، همانكه يك كلامش كافر بدين مِيآورد جانشينش خانه نشين شد و نوه اش غرق خون. آنانكه اين ضربه ها را زدند نه مسيحيان روم بودند نه زرتشتيان ايران، همه مسلمان بودند و اي بسا با پيشاني از عبادت پينه بسته.. اما.... زماني كه راه براي فكر بسته شد، آنها كه تشويق به انديشه ميكنند يا در روزنامه و جريده شان مهر و موم شد يا به حبس رفتند يا به غربت. استنتاجات فردي منتهي شدبه تحميل عمومي آنها. ديگر كدامين صدا مي ماند؟ بلبلان شكار شدند و آنچه مانده همين جغديست كه مي بينيم. اي برادر تو همه انديشه اي ما بقي خود استخوان و ريشه اي ...