• وبلاگ : دکتر غريب
  • يادداشت : دموكراسي علي(ع)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    درود بر شما. خواندن مطالب شما اعم از آنچه خود مي نويسيد يا نقل قولها بخصوص در اين دوري از وطن آرامش بخش و البته آموزنده هست. من فكر ميكنم يكي از مهارت هاي لازم براي دموكرات بودن كنترل خشم و ديگري پايين آوردن خود از جايگاه خود خدايگاني است و اين نيز در جوامع دموكرات با درمعرض افكار گرفتنهاي پي در پي حاصل مي شود و مهمتر پاسخگو بودن به اعمال Accountability. دموكراسي نتيجه و تلفيقي از مشاهده ها و آموزه ها در طول زمان و بتدريج است تا همه گير باشد و پايدار.

    سلامممممم

    ممنون از اين كه به من سر زديد

    باز هم اين كار را بكنيد خوشحال ميشم

    خدانگهدارتوننن
    سلام . از اين كه اين همه دير خدمت رسيدم عذر مي خوام . بابت نظرتون و راهنماييتون بي نهايت سپاسگزارم . منتظر نظرهاي بعديتون هستم. خدانگهدارتو . علي علي

    سلام دوباره

    دوست عزيز اگر شما بتوانيد كمك كنيد و زحمت نوشتن به زبان انگليسي را به عهده بگيريد بنده هم عكس حملات شيميايي با ذكر محل حادثه و نوع مواد بكار رفته براي شما ارسال مي كنم .

    با تشكر

    فروردين

    بنام خدا

    سلام بر سرفه هاي خوفته در ميان سينه سوخته

    سلام بر خط شکننان سد شکن

    شکستند سد غربت را . ويران کردند سد بي مهري را . از ميان برداشتند درد تنهائي را . گذشتند از درياي منت . نه موج مرده و نه نسل سوخته بلکه بي همراه مانده و غريب . درهايي که پس از هجرت ياران ديگر بسته مانده . که قدم نگذاشتن از پنجره نيمه باز که در پشت قامت خميده گذاشتند بار بر باري . ندادند آب به آن باغچه تشنه و خشک مانده آن لبهاي ترک خورده در حسرت قطره اي از آب . گذر عمر مانده بي تفاوت از چشم ها . بي تفاوت در نگاه ها . بي تفاوت در ايستادن . بي تفاوت از سرفه هاي بريده از امان . بي تفاوت از لبخندها . بي تفاوت از صورتهاي رنجور و…………… که ماند مانند خوابي از اين همه نيازها . نمي دانم شبيه باشد به يک خواب و يا رويايي پر زهر باشد

    دوست عزيز خسته نباشي

    از اينكه زحمت كشيدي به وبلاگم آمدي تشكر مي كنم

    در مورد راه اندازي يك وبلاگ به زبان انگليسي در مورد شيميايي و مظلوميت بچه هاي ما و بي توجه اي كساني كه در غرب دم از حقوق بشر مي زنند و با در اختيار گذاشتن مواد شيميايي به صدام و كاربرد آن عليه مردم بي دفاع ايران و رزمندگان ما كار بسيار خوبي است حتماً اين كار را خواهم كرد .

    شما را به خدا مي سپارم و از شما تشكر مي كنم كه در اين مورد ياد آوري نمودي .

    فروردين

    به نام حضرت دوست

    اي كاش مسئولين و حاكمين

    در روش - گفتار - كردار و منش خود

    در زندگي شخصي و اجتماعي خود

    فقط اندكي اندكي به امام الحق علي (ع)

    اقتدا ميكردند

    در پناه حضرت دوست